#Dirt5 Nintendo Switch'e gelmiyormuş Halbuki araba yaraışı olarak kıt Switch'de iyi satardı.
https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-DIRT_5_PS5_Xbox_Series_X_PS4_Xbox_One_PC_ve_Stadia_icin_Duyuruldu-101382.htm
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#GeminiSon bir saat içinde 239 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Tam bu bildiğin Dirt 2 olmuş diyordum youtube yorumlarında da gördüm. Bu kötü bir şey değil tabii ki Dirt 2 serinin en iyi oyunu bana göre.
Bu Dirt serisini direksiyon seti ile oynamak çok başka oluyor ya 😀
MacOS yok çok ayıp!