2000 TL altı düzgün bir telefon arayışındayım. Hem koronavirus muhabbetinden ithalatta bir sıkışma var sanırım, hem de doların durumu fiyatları çok artırmış. 64 GB Redmi note 8 1900 liraya dayanmış durumda. Bakınca şu an 1920 liraya TCL Plex alabiliyorum. Amoled almaktan zaten vaz geçtim bu fiyatlara bulunamıyor artık. Sizce hangisi??
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Orda da exynos 9611 beni korkutuyor. Bir de 6000 mah telefon biraz kalın. Çok kararsız kaldım. Telefonda oyun oynanmayacak.
Ben m30s aldım bugün.
2. El mi9t alabilirsin.
Malesef biraz aciliyeti var. 2. El düşünmüyoruz. M30s de 2100 liraya çıkmış onun da fiyatı yükselmiş malesef.
Realme 5i foyat olarak 1500 bandında bakabilirsiniz
720p ekran olmasa direkt alıp geçicem.