Bir akrabama başvurmadığı halde eczaneden maske alabilmesi için telefonuna kod gelmiş.
Mesajda isim soyisim de doğru. Neye göre yolluyorlar bu mesajı acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap