Merhaba arkadaşlar acelesi yok ama bir ekran kartı almayı düşünüyorum bütçem 1300-1400 tl en yüksek, kullandığınız tavsiye ettiğiniz bir ekran kartı var mı çok iyi oyunlar oynamıyıcam bir ekran kartı buldum ama sizce nasıldır tavsiye edermisiniz yada şu kart muadili sayılır daha uyguna şu kartı alırsın daha iyi olur benim oynayacağım oyunlar CS GO, Ets2, outlast , The Forest, Dirt in yeni seri oyunları gibi oyunlar oynasam yeterli "kalite yüksek ayarda olmasada olur". Tabiki 2. el de olabilir 1000 tl nin altında uygun fiyatlı sattığınız ama temiz olan mining de kullanılmayan ekran kartınızıda alabilirim.
kısacası ekran kartına fazla para vermek istemiyorum hafta da ortalama 4-5 saat oynayacağım için.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bunun yerine 5500xt al diyecektim ki uçmuş fiyatlar.