Bu geforce now olayını yerli girişimciler 81 ilde datacenterler üzerinden sağlayıp parasına para katabilir.
Bu stream oyun işinin daha lafı bile yokken aynı şeyi söylüyodum elin gavuru yaptı. Ama yüksek pinglerden dolayı ve marketten çekilen oyunlar sebebiyle hala yerli girişim olarak bu işe el atılabilir.
Uzaktan masaüstü mantığıyla kullanılır kimse de oyunumu çekiyorum sizden falan diyemez.
Korsan oyun dahi oynanır.
Yanlış mı düşünüyorum?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://arikovani.com/projeler/gamehub/detay
@cmlds29 Bir ara açıktı pubg fortnite filan vardı paketlerde. Böyle demişler en son
@melburg Kapandı galiba ama noldu ne bitti hiç bilmiyorum.
@ferhatundefined O da doğru.
Hep söylerim yine söyleyeyim; Türkiye'deki insanlar salak ve ya beceriksiz olduğundan değil, maliyetler rekabet edilemeyecek kadar yüksek olduğundan kimse iş yapmaz ve yapamaz. Düşünün elin avrupasında 100 dolar olan enerji maliyeti Türkiye'de 250 dolar, benzin, dizel, gıda, internet ve teknolojik ürünler de işin içine girince kimse Türkiye'de iş yapmaz, yapamaz.
Açık kalacağının garantisi olsa güzelmiş
aylığı 50 lira olan bir şeyin yıllığı nasıl 1300 lira oluyor?
P5000 ekran kartı ile fazla performans alamazsınız.
P4000 li server sistemi kullanıyorum oyunlar normal ekran kartlarına göre yapılıyor.Bu kartlar(quadro serisi) oynatmaya değil render ve vektör tabanlı işlemler hesaplamalar için performanslıdır.Aldanmayın.
Oynatır ama 2080 performansı beklemeyin.
@hegemen 60 fps çoğu kişiyi tatmin eder zaten.
@cmlds29 Bak varmış ben de bizim millet bu fırsatı kaçırmaz diyodum kaçırmamış hakkaten. 😀
Benim şahsi fikrim denemeniz, çünkü fiyatlar yükselmiş 50 tl olan fiyat açılışa özelmiş dediklerine göre deneme sürümü talep ettim beni tatmin etti diyebilirim.