Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 65 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Böyle bir Windows sürümü yok, fantezi olmuş 🙂
Half-Life 3 var ama açılmıyor. Uyumlu değil sanırım.
@ozgurg ben de hemen onu denedim. Çünkü gerçekte olmayan oyunu 1993'e koymuşlar 😀
GAFA 3D , NES vs açılıyor 😀