2. El otomobil alma niyetimiz var. Malum siteyi ne zaman girsem fiyatlar yükseliyor :/
Otoseyir 2. el bu kadar kıymete binince, eski araçları incelese iyi tutar gibi.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bir galerici ile anlaşabilirler. Galericinin reklamı olur, Otoseyir inceler.
@miheme Reklam oldu mu iş sıkıntılı. Araba ikinci el olduğundan ne kadar eskidiğinden de bahsedilmesi lazım ona yanaşmaz satıcı.
Valla bu 0km fiyatları ile araba alamıyoruz, mecbur. Tarcanlar rüyalarıma giriyor 🙂
Galerici arkadaşlarım var, galeriden almak çok sıkıntılı, bir tanesi abi ben o kadar şerefsizlik yapamıuorum diyerek kapattı galeriyi. İyi bir ustayla oto pazarına gitmek daha mantıklı.
Yapıyor zaten bu aralar.
@bobmarley @can e36 var inceleyelim abi 🙂