Arkadaşlar Amazon'dan aldığım ürün daha elime ulaşmadı kargo yolda. Ama ben almaktan vazgeçtim. Nasıl yapabilirim. Burada iade et seçeneği var. Ama ürün kargoda. Elime ulaşmasını mı bekleyeyim. Nasıl geri göndereceğim. İşlem yapmadan önce size sorayım dedim. Tıklayınca iade gerekçesini soruyordu.

Yani süreç nasıl işliyor. Ürünü tekrar kargolamam mı lazım. Kendisi geri gitmez mi 🙂
Direk amazona sor sen. Ülkeden çıkmadan geri çağırır, çıktı mı iş uzar.
Kargoyu almayin geri dönüyor zaten. Bu arada amazon.com.tr'den alisveris yaptiginizi varsayıyorum.
Türkiye Amazondan aldınız ise bekleyin kargo gelsin. Kargo geldiğinde kargocuya istemiyorum iade ediyorum diyin. Sonra Amazon 'un sitesinde iade formunu doldur. Ürünü istemiyorum falan diye yürü.
aslında ben global amazondan aldım ama türkiye amazondan geliyor çünkü 5 günde geliyor kargo?