Sizce nasıl bilgisayar? Monster Huma'yı düşünüyordum, bundan da çok etkilendim. Sizin fikriniz nedir? Türkiyede inceleyen olmamış sanırım.
https://www.vatanbilgisayar.com/asus-s432fn-core-i5-8265u-1-6ghz-8gb-ram-512gb-ssd-14-mx250-2gb-w10.html
Teknoseyir gündemi
#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6Son bir saat içinde 310 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çok çok pahalı o donanım için.
Oyuncu olmayan en üst laptop işte. Gayet güzel. 300tl farka Asus alınır diyorum.
Fiyatı iyi. Huma işlemci olarak daha avantajlı. Bide Huma'da magnezyum kasa var, 1.05kg olmalı.
Hocam küçük laptoplar hep öyle ama.
merhaba. huma aldınmı. yada inceleyebildinmi? mesaj atabilirmisin bana. bende almayı düşünüyorum da.
Ben almadım ama bi arkadaşım aldı. Ben de para biriktiriyorum. Çok memnun arkadaş. Baya hafif, çerçevesi de yok gibi.