Sony a6000 + sigma 30mm f/1.4 lens ile 20 sn pozlanarak çekildi telefonda snapseed ile düzenlendi 🙂

Sony a6000 + sigma 30mm f/1.4 lens ile 20 sn pozlanarak çekildi telefonda snapseed ile düzenlendi 🙂

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aa iphone 11 deki özellik. 😱
Yok bu nokia 808 😄
Nokia iphone dan görmüştür kesin.
20sn de kayma olmaması lazım diye biliyorum. Ayrıca ts de kalite baya düşüyor ayrı link olarak verebilir misiniz?
Telefonda olduğu için 20 snde çektiğimi hatırlıyorum ama 15 snde çekmişim. Bu siteye attım ama umarım görünüyordur. Aslında o lens açısı ile alakalı normalde benim lensim 45mm’e tekabul ediyor. Aslında yaklaşık 10 saniye kadar maksimum pozlayabilmem lazım ama benim enstantane tekerleğim bozulduğunda diyafram öncelikli modda 10-20 saniyeye denk getirmeye çalışarak çektim 🙂
https://ibb.co/VNBhNgZ
Saatlerce pozlamaya gerek yok 30 saniye pozladığımda bile yıldızlar çizgileşmeye başlıyor 🙂
O "time lapse" çeker gibi aralıklı ama 20-30 saniye pozlayarak çekiliyor. Saatlerce pozlamaya gerek yok.
@hus35 ilk denemem 30 sn ile çekmiştim zoom yapınca belli oluyor 🙂
@master evet ama o kadar vaktim yoktu çok poz çekemedim yolda durup tripotsuz şekilde taşlarla makineyi sıkıştırarak çektim 🙂
@hus35 güzel kareler 👍
Yarım pozlama kuralına bir göz atmanı tavsiye ederim.
Renkler tam siyah değil 🙁