şeker büyük zarar. ben de dondurmalardan vs yalatıyorum da parmak ucu kadar izin veririm. yeter zaten ufacık hayvan:) kakao seviyor sanırım benimki. 😀
@buraktheweekender yorumu üzerine ona da izin vermeyeyim bundan sonra... sonuçta, iyi bir şey gibi geliyor anlık ama uzun vadede zarar veriyoruz hayvanlarımıza.
Valla bizim bunu birde ufağı var oda tulumba hastası hayvan ramazanda kaç defa dışarıdan girip mutfaktan tulumba çalmış birkaç tane,bundan sonra mutfak komple kapalı olacak bunlara 😀
Küçüklükten beri tatlıya düşkün daha bir şey olduğunu görmedim on seneyi aşkındır kapının önünde bizimle Allaha şükür hiçbir şey olmadı daha.
@mustafanr; Nazar değmesin...
şeker büyük zarar. ben de dondurmalardan vs yalatıyorum da parmak ucu kadar izin veririm. yeter zaten ufacık hayvan:) kakao seviyor sanırım benimki. 😀
@buraktheweekender yorumu üzerine ona da izin vermeyeyim bundan sonra... sonuçta, iyi bir şey gibi geliyor anlık ama uzun vadede zarar veriyoruz hayvanlarımıza.
Çok teşekkürler aklımda bulunsun artık.
Valla bizim bunu birde ufağı var oda tulumba hastası hayvan ramazanda kaç defa dışarıdan girip mutfaktan tulumba çalmış birkaç tane,bundan sonra mutfak komple kapalı olacak bunlara 😀
Konserve kutusunun açıldığı yer jilet gibi tabak kullanmanız daha iyi.