QCY T1 kablosuz kulaklığı aldım yeni. Kutusuna koyunca otomatik şarj ediyor, gün içinde sık sık kutusundan çıkartıp kısa süreli kullanıp geri kutusuna koymak ilerisi için sıkıntı oluşturur mu? Sürekli şarjı fulleyecek kutuya koyunca. Kutuya koymak yerine kenarda falan mı tutsam acaba daha mı iyi olur? Fikri olan var mı? 🙂

bişi olmaz abi
Çok bilimsel bir yanıt oldu ikna oldum hemen. 😀
@nakah iyilikte yaramıyo
@nakah lityum piller dediğiniz gibi kullanımda arıza vermezler.
500 tam şarjlık ömürleri vardır. yani ne kadar kullanırsanız o kadar ömrü gider.
Koy kutusuna gitsin hocam, fiyat performans ürünü zaten, kaybolur falan mazallah. 🙂
Sorun olmaz, aylardır kullanıyorum.
Ses kalitesi iyi mi? mesala kablolu iphone ya da samsung kulaklığı ile kıyaslayabilirmisin
Iphone kulaklığı ile kıyaslarsam çok benzer diyebilirim. Şiddeti az daha düşük geldi bana. İkisini art arda takıp detaylı da incelerim sonra. Ama bariz fark görmedim ben, özellikle dış sesi izole etmesi ve dışa ses vermemesi açısından bu kulaklık daha iyi.