QCY T1 kablosuz kulaklığı aldım yeni. Kutusuna koyunca otomatik şarj ediyor, gün içinde sık sık kutusundan çıkartıp kısa süreli kullanıp geri kutusuna koymak ilerisi için sıkıntı oluşturur mu? Sürekli şarjı fulleyecek kutuya koyunca. Kutuya koymak yerine kenarda falan mı tutsam acaba daha mı iyi olur? Fikri olan var mı? 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap