Project Azorian: Soğuk Savaş sırasında CIA denizin dibinden bir Rus denizaltısı çıkarmış. Yıllar önce yapılmış bir şeyi daha yeni öğreniyoruz. Kim bilir bugünlerde yapılan şeyler kaç yıl sonra ortaya çıkacak...
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bilinen bir olay; devriye görevi esnasında, nükleer santralinde problem çıkıp, batan Sovyet Denizaltısı...
Düzeltme, diğer gemi ile karıştırmışım. K-129 nükleer bir gemi değil: http://www.wikizero.biz/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvU292aWV0X3N1Ym1hcmluZV9LLTEyOV8oMTk2MCk
Ama bilinen bir vak'a...
@lterlemez samina mına e e vak'a waka e e e sıhammına mına sakılariva dis taym for jemeyika