An itibari ile Steam çöktü !
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bakım vardır hocam 🙂 Her salı akşamı yapılıyor. Ama CSGO lobileri bir problemden dolayı kapalı.
Ama bu gece biraz erken oldu gibi, gece 3-4 gibi oluyordu sanki hep 😀
Bende uzun zamandır oyun oynayamıyorum 1 - 2 maç atıcam çıkacam steam gitti. Şimdi düzeldi 🙂
CSGO mu hocam? CS lobileri kapalı zaten solo girmeyecekseniz oynayamazsınız. Ki solo'da da 10 dk falan çıkıyor eşleştirme süresi 😀
@emre64 Şimdi arkadaş ile girdim ısınmadayım 🙂
@kkivancc Açılmıştır o zaman, belki de Steam o yüzden erken gitti, yeniden başlattılar makinaları 😂😂
@emre64 Ne varsa şu aç kapada var zaten 🙂