#akış #TürkTelekom #İnternet

Şubat ayı başından beri telefon ve dolayısıyla internet hattımız arızalı. Sebep: Kablolar ıslak. Burdaki pek çok kişide ve esnafda da aynı problem var ama şikayet bile etmiyorlar. Daha da bişi diyemiyorum görüntülere bakınız ve geldiğimiz noktayı görünüz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap