Hayırlı olsun. İncelemenizi yahut ürün hakkında görüşlerinizi okumak isterim.
Kutudan yüksek ihtimal sıfır şarj ile çıkabilir şaşırmayın. İlk şarj yapmadan bağlarsanız düzgün çalışmayabilir ama şarj ettikten sonra kullanımlarda sorunsuz çalışacaktır. İlk not olarak aklınızda bulunsun. 🙂
ürünü şimdi açabildim içinde hiç şarj yok şarjda iken çaldırmaya çalıştım ses geldi ama nasıl geldi
zınk zınk zınk zınk diye yankılı ses geldi
şimdilik şarj olmasını bekliyorum
1 saat geçti bilgisayara bağlıydı ve şarj olmadı 🙁 acaba batarya mı ölü bilmiyorum
iphone 6 nın şarj adaptörü ile prize taktım şimdi bakalım yarım saat sonra durum ne olacak
@eyyubg Yavaş şarj oluyor hocam ben de iphone adaptörüyle ediyorum ilk başta kesik kesikti ses yaklaşık 20dk sonra şarjda dinlenebilir hale geldi. Gene de düşük pil ikonu gözüküyordu hala telefonda.
@eyyubg Bu akşam şarja taktım, 4.5-5 saatte tam şarj oldu bende. İlk çalıştırma anında tam seste kesiklik yapıyordu ama neyse ki bunun nedeni boş bataryaymış.
@umtk 'a önerisi için çok teşekkürler. Şimdilik fiyat/performans oranı çok iyi duruyor.
@eyyubg Düzgün çalışmamak o anlamda idi ben de hem satın aldığım üründe hem inceleme ürünün de aynı şeyi gözlemleyince aktarayım dedi. Bir de üstüne daha önce bu tip yorumlara denk gelince aktarmak daha elzem olmuştu. 🙂
Hayırlı olsun. İncelemenizi yahut ürün hakkında görüşlerinizi okumak isterim.
Kutudan yüksek ihtimal sıfır şarj ile çıkabilir şaşırmayın. İlk şarj yapmadan bağlarsanız düzgün çalışmayabilir ama şarj ettikten sonra kullanımlarda sorunsuz çalışacaktır. İlk not olarak aklınızda bulunsun. 🙂
Tamamdır hocam teşekkürler sonuçta sayenizde gördüm aldım bu ürünü 🙂 yakında bir inceleme paylaşırım.
Hayırlı olsun. Elbette bir Mifa A10 değil (O da daha pahalı zaten) ama iş görecektir ürün. 5W kapasitesi gerçek kapasite en azından.
Teşekkürler hocam ben de istiyordum bu tarz bir ürün ancak pintiliğimden almıyordum 🙂 bu fiyata bulunca kaçırmak istemedim.
Şırnak'ta bir tane var Allah'tan teknolojiden anlayan yok 😁
Şırnak'ta Bim açılmasına şaşırdım. En son baktığımda en doğu ve güney doğu noktalarda bu tip mağazalar yoktu.
ürünü şimdi açabildim içinde hiç şarj yok şarjda iken çaldırmaya çalıştım ses geldi ama nasıl geldi
zınk zınk zınk zınk diye yankılı ses geldi
şimdilik şarj olmasını bekliyorum
1 saat geçti bilgisayara bağlıydı ve şarj olmadı 🙁 acaba batarya mı ölü bilmiyorum
iphone 6 nın şarj adaptörü ile prize taktım şimdi bakalım yarım saat sonra durum ne olacak
@eyyubg Yavaş şarj oluyor hocam ben de iphone adaptörüyle ediyorum ilk başta kesik kesikti ses yaklaşık 20dk sonra şarjda dinlenebilir hale geldi. Gene de düşük pil ikonu gözüküyordu hala telefonda.
@samsa 2 saattir şarj ediyorum hala dolmadı ama en azından dolmaya başladı 🙂
güle güle kullanın sizde 🙂
@eyyubg Bu akşam şarja taktım, 4.5-5 saatte tam şarj oldu bende. İlk çalıştırma anında tam seste kesiklik yapıyordu ama neyse ki bunun nedeni boş bataryaymış.
@umtk 'a önerisi için çok teşekkürler. Şimdilik fiyat/performans oranı çok iyi duruyor.
@shaq1907 donanım ve yazılım sesi ayrı her bağlantıda ürünü son sese getirmeyi unutmayın.
@eyyubg en başta bu yüzden uyarmıştım ama dikkate almadınız galiba, normal bir durum 😀
@umtk düzgün değilde bozuk çalıştı gibi geldi neyse ki hayloldu dediğiniz gibi şarjsız çıktı kutudan 😃
@eyyubg Düzgün çalışmamak o anlamda idi ben de hem satın aldığım üründe hem inceleme ürünün de aynı şeyi gözlemleyince aktarayım dedi. Bir de üstüne daha önce bu tip yorumlara denk gelince aktarmak daha elzem olmuştu. 🙂
Migros bile var ama ilçesinde 😉
Bim merkezde bir tane var a101 üç beş tane şok ta bir tane
A101 iyi yardırıyor son zamanlarda
Ben de aldım ve sesinden aşırı memnun kaldım. Baya kaliteli geldi bana.
Ben de beğendim az önce test ettim bu fiyata gayet iyi. Apartmanda yaşadığımdan kısık dinlememe rağmen.
Nedendir bilmiyorum ama PS1'i andırdı bana 🙂
Kutusu öyle gözüküyor sanki cd kapağı varmış gibi 😀