Kablosu uzun (3 metre olsa iyi olur) fiyatı 200 liranın altında, kulak üstü kulaklık var mı?
#Kulaküstükulaklık
Kablosu uzun (3 metre olsa iyi olur) fiyatı 200 liranın altında, kulak üstü kulaklık var mı?
#Kulaküstükulaklık
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Senheisser o kadar ucuz olmaz. Sahte olmasın?
O ürünü geçen sene yıl başında alıp bir an evvel iade ettiğimi hatırlıyorum. Nedeni ise çok az ses vermesiydi. Zorla bir şey duyuyorsun ve en sinir olduğum özelliği de iki kulağa da kablo gitmesiydi.