60 - 70 TL'ye Rainbow Six Siege için kablolu mouse alacağım. Ne alayım arkadaşlar ?
DPİ min 2500 olmalı.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Valla ben G300S kullanıyordum iyi diyordum sonra G602'ye geçtim mouse buymuş dedim bozulsun gene aynısını alırım.
Dediğin fiyatlarda tabii ki değil ancak o fiyat bandında nir fikrim yok ya valla kusuruma bakma 🙁
Güzel marka abi zaten bu fiyatlarda avago/pixart sensörü olan her fare makbul 🙂
@orcun Bir süre sonra çok yoruyor insanı 🙂 Ben de aynı markanın Medusa model kulaklığını kullanıyorum, bayağı üst düzey kulaklıklarla kapışıyor. Tam f/p ürünleri bunlar.