Yerli ve Milli Dosya Transfer Servisi Nesend Açıldı!
Merhaba arkadaşlar;
Başlık biraz gönderme içeriyor kusura bakmayın 🙂 Tanımayan arkadaşlar için web yazılım eğitimleri verdiğimi önceden belirtmek isterim.
Eğitimlerimde sürekli olarak şu felsefeyi savunurum.
Eğer standart öğretiler işe yaramıyorsa, o zaman farklı şeyler denenmeli!
Yaklaşık 15 gün önce Wetransfer.com'u kullanırken neden kendi dosya gönderim scriptimi yazmıyorum düşündüm ve bunuda yazacağımı duyurmuştum. Bugün itibari ile ortaya beta çalışan bir script çıktı ve sizlerle paylaşmak istedim.
Sistem Amazon Cloud S3 Depolama sistemini kullanıyor. Milli Değil Yani 🙂
Kodlar PHP+JS+JQUERY içeriyor bunlarında çekirdekleri bize ait değil.
Ama azim ve mücadele ruhu Yerli ve Milli.
Yazılım eğitimlerimde teorik eğitimlerin yanı sıra öğrencilerimi projelerle geliştirmeyi seviyorum ve bunada devam ediyorum. Bu projenin asıl amacı yapım süreçlerini eğitim olarak öğrencilerime aktarmam. Projeyi tamamladıktan sonra adım adım yapım süreçlerini kurs olarak yayınlayacağım.
Denemeniz ve kullanmanız dileğiyle
Hayırlı olsun. Şimdi bir deneme yaptım, geri bildirim yapayım kısaca. Dosyanın paylaşım linkini alamıyoruz, sadece mail gönderilen kişide bağlantı adresi oluyor, belki doğrudan sitede dosyayı yükledikten sonra paylaşmak için link gösterilebilir.
Bir de dosyayı indirince dosyanın ismi değişmiş oluyor, yani test.mp3 gönderiyorum ve indirince 123412421312.mp3 olarak iniyor dosya. Bu en azından benim istemediğim bir şey. Kolay gelsin.
öneriler için teşekkürler.
kızdığım için yazmış olmayayım 😉
@fatih_yildiz bence çok gereksiz bir tartışma olur fatih. özünden sapmayalım konunun
tested ok
@eyksel bu başlık yüzünden engelleyecektim ben, ironiymiş demek.
5 gb olması çok iyi olmuş.