iPhone'da iOS Güncellemelerini Kapatmak
Apple'ın güncellemeler ile iPhone cihazları zamanla yavaşlattığı herkesin malumu. O yüzden siz her ne kadar güncelleme yapmak istemesenizde iPhone şarjdayken güncellemeyi indirip kendi yüklemeye çalışıyor, ekrana sürekli pencere açıp yükleyeyim mi diye soruyor vs.
Çözümü ise basit. https://regmyudid.cc/downloads/profiles/watchOS_3_beta_Configuration_Profile.mobileconfig adresinden iPhone'umuza Apple Watch güncellemesini indiriyoruz. iPhone'a hiç bir zararı yoktur. iPhone bundan sonra kendini Apple Watch sanacaktır. 🙂
Profil dosyası silinirse iPhone güncellemelere kaldığı yerden devam eder.
İphone 5 kullanıcıları yapabilirler onun üstündeki cihazlar hala iyi 🙂
@erkanozdemir Bİzim arkadaşda da var dediğin kadar bir takılma kasma yok ki onda sende nasıl oldu anlamadım.
@erkanozdemir Facebook'a çok giriyorsun heralde benim için çok gerekli bir şey olmadığından pc de de girmem çok telefondan sildim messengeri de sildim ikisini silsen telefon rahatlar zaten.
@erkanozdemir iPhone 6'nın kısa ömürlü olacağı çıktığı gün belliydi hatta en kısa ömürlü iPhone'lar arasında ilk 3'e oynar . S serilerinden şaşmamak lazım .
@pope Çünkü son 1 gb ve 32 bit li işlemci olarak çıktı 6s hepsinden daha uzun süreli olur halbuki aralarında 1 sene var
@koraysuna 64 bit hocam 6 serisi 5S bile 64 bitti ama ram'i dediğiniz gibi 1 gb ve yetersiz geleceği kesindi 2-3 yıla . 6S en uzun akıcı kullanım sunan iPhone modeli olacak orası çok doğru .
@erkanozdemir Orası öyle zaten yeni telefon sattırmak için yeni güncelleme ile ağırlaştırıyorlar telefonu.
@pope Evet orayı yanlış hatırladım 5s de 64 bitti 🙂
@erkanozdemir Ama senin dediğinde çok erken gibi hocam 6 nın bu kadar kasması. Kasmaması lazım yani. Benim sıra arkadaşımda iphone 5 var her gün oynarım yani onunla da 43 tane uygulaması yüklü telelefon şarj dışında bir sıkıntısı yok çocukta memnun güzel götürüyor diyor takılma biraz oluyor tabi ama o kadar da kasım kasım kasılmıyor cihaz.
@koraysuna 5S in rakibi olan S4'ü düşünün birde . Android 5.0 da kaldı . 5S iOS 10 aldı ve iPhone 6 ayarında çalıştırıyor .
@erkanozdemir iPhone 7'yi de çöp yapmaları lazım o durumda . Mesela şu an bakın 5S ve 6 arasında ki performans farkına cidden az . Birde Apple A9'da işlemci tasarımını tam bir canavara dönüştürdü sırf kas gücü anlamında değil farklı yeniliklerde getirdi . A10'da bu sıçrama yok . 6 ondan dolayı cidden çok kısa ömürlü olacak ilk günden belliydi maalesef ondan dolayı 6S çıkana kadar 5S ile takıldım .
@pope Valla güzel çalışıyorlar erkanın cihazı dışında, çevremde 5,5s,6 ben 6s arkadaş 7 kullanıyor hiç birinde kasıyor lafını duymadım ben bir temiz kurulum yapsın düzelir belki.
@erkanozdemir 6S yavaşlarsa kan çıkar 😀 Eskiden işletim sistemi donanımdan daha hızlı geliştiği için telefonlar daha hızlı eskiyordu ama artık odevirin bitmiş olması lazım . iOS 12 dahil performansını kaybederse 6S ayıp ederler .
@pope Aynen A9 da çok iyi bir işlemci yaptılar.
@erkanozdemir Hocam sende kaç program yüklü ayarlar hakkında kısmında yazıyordu.
@erkanozdemir Valla bilemedim ki hocam çok da yokmuş aslında
@erkanozdemir O zaman erkan haklıymış derim ama bak olmazsa yine seneye editlerim hala canavar gibi diye 😀
@erkanozdemir Facebook ve Facebook Messenger en pahalı Android telefonda bile kasıyor iPhone 6'ya özgü bi şey değil. 2 programda tam bir kodlama faciası. Bu arada bende iPhone 6 kullanıcısıyım kamerada herhangi bir gecikme vs gözlemlemedim.
@mfeyzifar Evet orayı yanlış hatırladım 5s de 64 bitti dedim iyi bak bence
@koraysuna iPhonelarda önemli olan işlemci. Ram 2. planda. Hala 512 MB ramli 4S'ler kullanılıyor düşünün. https://www.youtube.com/watch?v=MQywmG14G_Y