Ne diyorsunuz alınır mı?
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çift fanlı bir model tercih edin bence.
onlarda 500 lira fark değer mi sorusu var.
@ilkercom 3-4 hafta önce mi ne uygun fiyata satıyorlardı. Şimdi fiyatları uçurmuş olabilirler. Bir bakayım.
@ilkercom Çift fanlı kartların stokları bitmiş. Kalanları da çok pahalıya satıyorlar. Biraz bekleyebilirsiniz ya da çift fanlı RX 580' lere de bir bakın.
@teknostil benim bütçem max 800 hadi bu kart için zorlarım 850 olur. o yüzden çift fanlı 580 benim için gereksiz. ve pahalı.
Sıkıntı olmacağını zannetmiyorumzaten küçük kasalara hep bunlardan koyuyolar
150 w güç tüketiyomuş zaten ısınmaz fazla
kasa CM stacker 😀 bakınca 560 parasına 570 yarın bi düşünüp taşınayım olmazsa alayım 😀
Sanırım almayı düşündüğünüz kartı incelemişler. Sıcaklık ve gürültü seviyeleri fena değil gibi.
Ama yazın sıcağında falan ne olur bilemiyorum.
https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moass/sapphire-rx-570-pulse-itx-sff-gpu-review/