Macro desteklemeyen mouse ve klavyede macro nasil atarim tuslara?
Not:Saniyede 10 kere farenin sol tikina tiklayacak bir macro lazim
Macro desteklemeyen mouse ve klavyede macro nasil atarim tuslara?
Not:Saniyede 10 kere farenin sol tikina tiklayacak bir macro lazim
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
autohotkey ile yapılabilir. yapmak istediğin şeyi tam olarak açıklarsan yardımcı olmaya çalışırım.
Mouseda solda 2 tus var birine saniyede 10 kez mouseun sol tikina basacak sekilde makro atamak istiyorum oyunda tek tek basmak yerine askerleri saniyede 10 ar 10 ar bassin bu sayede
programı indirdim ama karmaşık geldi yardımcı olabilirmisiniz
@scorptr masaüstünde bir metin belgesi oluşturup aşağıdaki kodu ekleyerek test.ahk şeklinde kaydedip sonra üzerine çift tıklayarak çalıştırın. daha sonra mouse'daki ekstra tuşlara tıklayıp bir test edin çalışıp çalışmadığını.
Xbutton1::
Loop, 10
{
Send {LButton}
Sleep, 100
}
return
@frt masaüstünde oldu ancak oyunda çalışmıyor birde ben basılı tuttuğum süre boyunca saniyede 10 kere basmasını istiyorum sanırım bu 10 kere bastıktan sonra sona eriyor
Autohotkey
Bu program da yapabilir o işi
https://www.highrez.co.uk/downloads/xmousebuttoncontrol.htm
programı indirdim ama istediğim şeyi nasıl yapıcam mouseun soldaki fazladan 2 tuşundan birine soltık atamak istiyorum ama basılı tutunca saniyede 10 kere sol tıklanmış gibi algılasın pc
@scorptr Şuradaki ekrandaki gibi farede tuşa basınca hangi tuş olduğu ekranda beliriyor, yapmak istediğiniz tuşu seçin ve taklit edilen tuşu seçin ve yazdığım gibi {LMB} 10 defa yazın. İsterseniz orada {WAIT} diye bir komut var her basışın arasında kaç milisaniye boşuk bırakmasını istiyorsanız ekleyin ve uygula deyin.
Eğer araya {LMB}{WAITMS:50} gibi zaman koymazsanız hiç aralıksız ardı ardına tuşa basar.
@ad33p Hocam saniyede 10 kere tıklama oldu ama bastığımda 10 kere tıklıyor ve sonra duruyor ben basılı tuttuğum süre boyunca saniyede 10 kere tıklamasını istiyorum o kısmı nasıl ayarlayaiblir
@scorptr Şu kısımdan yapacaksınız 3'ü seçerseniz tuşu bırakana kadar 7'yi seçerseniz tuşu bıraksanız da tekrar tuşa tıklayana kadar devam eder.
@ad33p oldu hocam çok teşekkürler
@scorptr Rica ederim, umarım hile için kullanmıyorsunuzdur. 😀
@ad33p 😀 yok hocam eu4 diye bir oyun var ulke yonetiyorsunuz her sehir icin tek tek asker basacagima mouse u 10 saniye sehirlerin ustunde gezdiriyorum otomatik asker bastiriyor boylece obur turlu 100 asker icin 100 kere tiklamam lazim ayni zamanda bina yaparkande kolaylik oluyor
@scorptr 🙂 Evet öyle sürekli tekrar eden şeylerde iyi oluyor. Kolay gelsin.