Vaaay.. Obsidian ı aldıklarını duymuştum ama İnxile ı yeni duydum. Planescape Torment 2 Gold Edition a hazırlamak lazım bünyeleri 🙂 @nuguryurtsever
Bu arada şaka maka önümüzdeki e3 te xbox cephesi akın akın duyuru yapacak gibi. Bu nesli kaçırmış olsalar da aldıkları firmalarla Xbox bir sonraki nesle sağlam hazırlanıyor.

Xbox aldım, yatıyor. Bastır Microsoft.
Obsidian'a üzüldüm, ps4 sahibi olarak.
Özet
Her güzel şeyin bir sonu vardır sözü gerçek olmuyordur umarım. Oyun endüstrisinde, oyun yapımı konusunda vizyonu olmayan tek şirket Microsoft olabilir zira. Activision'ın, EA'in bile bir vizyonu var. Yeni aldıkları şirketlerle bana umarım bu sözümü yedirirler. Merakla bekleyeceğim.
Başka çareleri yoktu zaten @nuguryurtsever Satın alınmasalar obsidian zaten batma noktasındaydı 2. oyunun satışlarının düşük olması yüzünden. Yani poe3'ü yapamayacaklardı zaten. Inxile'de zaten tek atışlık hakkı kalmıştı o da was3 çünkü bard's tale 4 de satmadı. War3'de patlasaydı o da iflas bayrağını çekecekti muhtemelen. Şimdi bir şansları var aslında hangi oyun serisinden oyun olursa olsun yaptıkları oyun kaliteli olduktan sonra MS fişlerini çekmeyecektir ki çekemez de zaten çünkü gamepass'a oyun pompalamak zorundalar. O yönden benim umudum var hala hele ki hazır birleşmişlerken. Hayırlısı diyorum bende.