Vaaay.. Obsidian ı aldıklarını duymuştum ama İnxile ı yeni duydum. Planescape Torment 2 Gold Edition a hazırlamak lazım bünyeleri 🙂 @nuguryurtsever

Bu arada şaka maka önümüzdeki e3 te xbox cephesi akın akın duyuru yapacak gibi. Bu nesli kaçırmış olsalar da aldıkları firmalarla Xbox bir sonraki nesle sağlam hazırlanıyor.

https://youtu.be/xAcjSQvdDq4

Microsoft Acquires Obsidian Entertainment and InXile

The announcement of Microsoft acquiring both of these amazing studios who will remain independent. Subscribe to IGN for more! http://www.youtube.com/user/IGN...
BeğenFavori PaylaşYorum yap