İçeriği teknoloji olan forumda ne alaka diyebilirsiniz.. Haklısınız.. #ücret #zam #ücretartışı #maaş


İçeriği teknoloji olan forumda ne alaka diyebilirsiniz.. Haklısınız.. #ücret #zam #ücretartışı #maaş


Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
şişe cam yapsın bi zahmet - adamlar hem net ihracat durumunda hemde en karlı fırmalardan
Maaşa zam işe son diye bir laf vardı o geldi aklıma 😀
Şİşecam zaten çalışanlarına hep cömert davranan bir firma.
Şahsen ayrı ayrı Tebrik ediyorum. Çoğu gelirleri dövizle, giderleri TL ile olan firmaların bunu yapması, çalışanları adına gurur vericidir diye düşünüyorum.
Çok yakında "Şişecam bu kadar parayı nasıl kazanıyor, incelemek lazım" diye bir açıklama yapılırsa şaşırmam 😀
http://www.sisecam.com.tr/tr/yatirimci-iliskileri/kurumsal-kimlik-ve-yonetim/ortaklik-yapisi