Otomobiller hakkında aklıma takılanlar var
1) Beyaz renkli otomobiller çizilince alttan siyah çizgiler çıkıyor iken siyah otomobiller çizilince alttan beyaz çizgiler çıkıyor. Bu işte bir terslik yok mudur ? 😀

2)Genelde Amerikan yapımı film ve dizilerde otomobili durdurup kapıyı açıp tam inerlerken araç anlık ileri gidip tepme hareketi yapıyor ve duruyor. Bu hareketin sebebi nedir?

#OtoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap