Sorumluluk yok. İş ahlakı ve becerisi hiç yok.
Türk.net kendi sattığı hizmetleri bilmiyor. Zorunlu diye sattığının içeriğini de bilmiyor, opsiyonel olarak seçileni de bilmiyor. Anlatınca anlamıyor da. Kendi sattığı hizmeti anlamıyor.
Çok acayip.
Sorumluluk yok. İş ahlakı ve becerisi hiç yok.
Türk.net kendi sattığı hizmetleri bilmiyor. Zorunlu diye sattığının içeriğini de bilmiyor, opsiyonel olarak seçileni de bilmiyor. Anlatınca anlamıyor da. Kendi sattığı hizmeti anlamıyor.
Çok acayip.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Zamanında çektiğim rezillik: https://teknoseyir.com/blog/turknetten-turktelekoma-zorunlu-gecis
👍👍👍