Önümüz yaz. Ne zamandır aklımdaydı vantilatör almak. Plus avantajı gayet yerinde oldu. teşekkürler Teknoseyir
#akış #arzum #plus

Önümüz yaz. Ne zamandır aklımdaydı vantilatör almak. Plus avantajı gayet yerinde oldu. teşekkürler Teknoseyir
#akış #arzum #plus

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teşekkürler tavsiyeniz için. sorun yok zenginim ben...
haklısınız fiyat araştırması yapmamıştım yinede kupon kullanmak keyif veriyor 🙂
Adamın adında 'usa' geçiyor hocam, adam zengin olabilir 🙂
@homerusan 😏
İyi günlerde kullanın.
Firmaların kendi sitelerinde ve şubelerinde genelde tavan fiyatlardan satış oluyor. Alternatif araştırınca daha uyguna bulunuyor. Geçen aylarda GG'den çek ile iki adet Okka minio'yu Arzum perakende satış fiyatından daha düşüğe aldım. Siteye destek için kullanılması ayrı konu. Sitenin bize temin ettiği Viewsonic fırsatı iyi gibi.
Daha çok teknoseyir'e özel bindirim olmuş bu
@homerusan Parti kur oy verelim bu cevabın üzerine. 😀
merhabalar birşey sormak istiyorum