Güzel dizi. Daha ilk bölümünü izledim ama yanlış anlamadıysam tamamı 3 bölümden oluşuyormuş, üzüldüm. Sahnelerdeki detay, oyunculuklar falan film tadı veriyor zaten. Yavaş yavaş izlemek lazım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap