Lehimli At @at 29 Nisan 2018 - 21:33 Yaza devam BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 27 @pauselife . 29 Nisan 2018 - 21:34 Yanıtla Beğen 2 Lehimli At @at Buraya atmaya, belki 29 Nisan 2018 - 21:39 Yanıtla Beğen 3 Lehimli At @at 99 filan 29 Nisan 2018 - 21:48 Yanıtla Beğen Lehimli At @at https://teknoseyir.com/durum/868816 Yağ oranını azaltamadığım için sahil fotoğrafım bu kadar 😀 29 Nisan 2018 - 22:03 Yanıtla Beğen Musa AKKAYA @musyakkaya Fişne suyu mu bu ? 29 Nisan 2018 - 22:13 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Benim ki kahve de https://teknoseyir.com/durum/869061#comment-3226130 bu belki fişnedir 29 Nisan 2018 - 22:17 Yanıtla Beğen sarpuli @sarpuli Afiyet olsun 😉 29 Nisan 2018 - 22:16 Yanıtla Beğen 1 PCMODTR @pcmodtr Yarasın ama yanlış yoldan gidiyorsun kavun ,haydari ,şakşuka bu güzergah in manzarası daha iç acıcı olur. 29 Nisan 2018 - 22:21 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Benim ki kahve zaten 😂 29 Nisan 2018 - 23:11 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @salihkursat düz olan şekerli, tatlandırıcılı olan ağızda Tad bırakıyor. 29 Nisan 2018 - 23:15 Yanıtla Beğen Lehimli At @at @salihkursat bardak güzelmiş 😂 29 Nisan 2018 - 23:19 Yanıtla Beğen Lehimli At @at Hiç bilmem alkollü ürünleri. Milliyetçi, muhafazakar, yörük aileye sahip olunca içen de yok. Zaten sülalede zevk sahibi insan yok. 😂 Benim de arkadaş ortamım içmez, zararlı diye de ben hiç bakmadım. 29 Nisan 2018 - 23:21 Yanıtla Beğen Lehimli At @at Benim de öyle düşüncem var, annem kırmazsa. 😂 29 Nisan 2018 - 23:22 Yanıtla Beğen Lehimli At @at Yurtdışında yaşama gibi karar alırsam bu bardaklara çok üzülürüm ben ya. 29 Nisan 2018 - 23:24 Yanıtla Beğen Lehimli At @at @salihkursat Konya'da okuyunca, insanları bu halleriyle kabulleniyorum. Muhattap olmuyorum ve egomla birlikte takılıyorum. 29 Nisan 2018 - 23:26 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Viskey 😂 29 Nisan 2018 - 23:29 Yanıtla Beğen Lehimli At @at @salihkursat ilkokulum sorunlu geçti benim. O yüzden çok az ego bile bana sorun yaratıyor. Sınıfın en iyisiydim, herkes iyisin, yaparsın, üstün zekalı felan filan pohpohladı sonuç ego sorunu. 29 Nisan 2018 - 23:30 Yanıtla Beğen Lehimli At @at @salihkursat Stoacılık felsefesi varken viskiye gerek yok. 😀 29 Nisan 2018 - 23:38 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @salihkursat Ya benim durumlarım nadir uçuyor. Tahammülsüz insanların çoğunu engelledim zaten. 😀 29 Nisan 2018 - 23:41 Yanıtla Beğen 1 aMeLeDeRViS @ameledervis @at Vay, yoruklerin efendisi ha 😀 29 Nisan 2018 - 23:55 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @ameledervis Ben hiç göçmedim yaylaya ya 😀 2 gece anca kaldım. 29 Nisan 2018 - 23:56 Yanıtla Beğen aMeLeDeRViS @ameledervis @at Himm, cakma yoruk diyorsunuz 😛 29 Nisan 2018 - 23:59 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @ameledervis Sülaleyi görseniz, siz de kendinizi dışlardınız ya. 😀 30 Nisan 2018 - 00:03 Yanıtla Beğen aMeLeDeRViS @ameledervis @at Romney ailesi gibi mi 😀 30 Nisan 2018 - 00:05 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @ameledervis yani bunlar da demokrasi hakkını, demokrasiyi ölürenlere veriyorsa evet. 😀 30 Nisan 2018 - 00:07 Yanıtla Beğen aMeLeDeRViS @ameledervis @at Yok bu ailenin derdi cocuk yapmak sadece 😀 30 Nisan 2018 - 00:08 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at @ameledervis Heeeeee, dedelerimin öyle derdi varmış ama yaşasın diye uğraşmıyorlar. 😀 30 Nisan 2018 - 00:08 Yanıtla Beğen İptal
.
Buraya atmaya, belki
99 filan
https://teknoseyir.com/durum/868816
Yağ oranını azaltamadığım için sahil fotoğrafım bu kadar 😀
Fişne suyu mu bu ?
Benim ki kahve de https://teknoseyir.com/durum/869061#comment-3226130 bu belki fişnedir
Afiyet olsun 😉
Yarasın ama yanlış yoldan gidiyorsun kavun ,haydari ,şakşuka bu güzergah in manzarası daha iç acıcı olur.
Benim ki kahve zaten 😂
@salihkursat düz olan şekerli, tatlandırıcılı olan ağızda Tad bırakıyor.
@salihkursat bardak güzelmiş 😂
Hiç bilmem alkollü ürünleri. Milliyetçi, muhafazakar, yörük aileye sahip olunca içen de yok. Zaten sülalede zevk sahibi insan yok. 😂
Benim de arkadaş ortamım içmez, zararlı diye de ben hiç bakmadım.
Benim de öyle düşüncem var, annem kırmazsa. 😂
Yurtdışında yaşama gibi karar alırsam bu bardaklara çok üzülürüm ben ya.
@salihkursat Konya'da okuyunca, insanları bu halleriyle kabulleniyorum. Muhattap olmuyorum ve egomla birlikte takılıyorum.
Viskey 😂
@salihkursat ilkokulum sorunlu geçti benim. O yüzden çok az ego bile bana sorun yaratıyor.
Sınıfın en iyisiydim, herkes iyisin, yaparsın, üstün zekalı felan filan pohpohladı sonuç ego sorunu.
@salihkursat Stoacılık felsefesi varken viskiye gerek yok. 😀
@salihkursat Ya benim durumlarım nadir uçuyor. Tahammülsüz insanların çoğunu engelledim zaten. 😀
@at
Vay, yoruklerin efendisi ha 😀
@ameledervis Ben hiç göçmedim yaylaya ya 😀 2 gece anca kaldım.
@at
Himm, cakma yoruk diyorsunuz 😛
@ameledervis Sülaleyi görseniz, siz de kendinizi dışlardınız ya. 😀
@at
Romney ailesi gibi mi 😀
@ameledervis yani bunlar da demokrasi hakkını, demokrasiyi ölürenlere veriyorsa evet. 😀
@at
Yok bu ailenin derdi cocuk yapmak sadece 😀
@ameledervis Heeeeee, dedelerimin öyle derdi varmış ama yaşasın diye uğraşmıyorlar. 😀