Turkcell’de kafalar karışık. Müşteri hizmetlerini arıyorum cihazınız orjinal mi,orjinal ise Apple'ın numarası vereyim cihazınızı servise verin diyor. Türk Telekom ve Vodafone ile sorunsuz 4G kullanılan cihaz sizde mi bozuldu deyince mavi ekran verdi. 😀 Bu arada cihaz iPhone SE modeli. İşin en komik tarafı cihaz 4G'ye bağlı şuan.

#iPhone #iPhoneSE #Turkcell

BeğenFavori PaylaşYorum yap