Turkcell’de kafalar karışık. Müşteri hizmetlerini arıyorum cihazınız orjinal mi,orjinal ise Apple'ın numarası vereyim cihazınızı servise verin diyor. Türk Telekom ve Vodafone ile sorunsuz 4G kullanılan cihaz sizde mi bozuldu deyince mavi ekran verdi. 😀 Bu arada cihaz iPhone SE modeli. İşin en komik tarafı cihaz 4G'ye bağlı şuan.
#iPhone #iPhoneSE #Turkcell


Bende de aynı sorun var. Yeni geçtim Türcell e. 4g çalışıyor ama salla kazan bozuk.
Yeni geçtiyseniz oluyor. Bende de aynı durum olmuştu. Cuma günü düzelecektir.
Turkcell’e yeni geçtiyseniz ya da sim kartınızı yeni değiştirdiyseniz Salla Kazan’ı 1 hafta sonra kullanmaya başlayabiliyorsunuz.
Yeni geçtikten sonra ilk faturadan sonra düzeldiğini söylediler.
Evet Turkcell’e yeni geçtim sanırım dediğiniz gibi 1 hafta beklemek lazım.