Double Din almayı düşünüyorum arkadaşlar sizce bu ürün iyimi fiyatı iyi gibi geldi bana. Direksiyon kumandası sanırım aktif olmuyor. 7 ınch tam oluyor aslında android olmayan düşünüyordum ama özelleştirme olayı falan olmuyor genelde ve kasma sorunu gibi bir takım sorunları oluyor. Sizce mantıklımı? #dubledin #ototeyp #android #multimedia

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-ses-goruntu-sistemleri-android-wi-fi-li-navi-multimedia-duble-din-de-kampanya-595l-sok-512122313/detay

ANDROİD Wİ Fİ Lİ NAVİ MULTİMEDİA DUBLE DİN DE KAMPANYA 595L ŞOK - Yedek...

ANDROİD Wİ Fİ Lİ NAVİ MULTİMEDİA DUBLE DİN DE KAMPANYA 595L ŞOK - Oto, motosiklet yedek parça, aksesuar ve ekipmanları, uygun fiyatları ve sıfır, ikinci el seçenekleri ile...
BeğenFavori PaylaşYorum yap