Double Din almayı düşünüyorum arkadaşlar sizce bu ürün iyimi fiyatı iyi gibi geldi bana. Direksiyon kumandası sanırım aktif olmuyor. 7 ınch tam oluyor aslında android olmayan düşünüyordum ama özelleştirme olayı falan olmuyor genelde ve kasma sorunu gibi bir takım sorunları oluyor. Sizce mantıklımı? #dubledin #ototeyp #android #multimedia
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 115 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 GB ram varmış. Kasma yapar. En az 2 GB ramli modellere bakın.
Arabada pek vakit gecirmiyozki.
Araç nedir?
Citroen C3.fury
Aynen öyle ama biri almış ona göre alicam Bende aslında.
https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/kawai-kw-4000n-double-din-oto-teyp-geri-gorus-kamerasi-hediyeli-andorid-336809170
Bunu aldım bakalım bir kaç güne gelsin incelemesini yaparım.