#akış Keşke gündem de Niyazi Saral'da olsa. Çok iyi olurdu. Ayda bir bile olsa iyi bence. Adam gerçekten ufuk açıyor...
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Katılmıyorum.
vay
@damsizm Nasıl LP'nin videolarda görünmesini istemeyenler ne bileyim Can'ın EEEEE lerinden hoşlanmayanlar varsa; bende onun olduğu videolardan hoşlanmıyorum. Ama nefret düzeyinde birşeyim de yok. Olmasa dahah iyi. Bi süre sonra çizgi x, çizgi y, çizgi ... baydı artık. Ha dibine kadar emek vermiştir ona ve yaptıklarına birşey demedim zaten.
Coin anlatırlar artık.