CyberGhost VPN'e Türkiye'den Erişim Engeli.. Bende diyorum neden girilmiyor..
https://www.facebook.com/cyberghostEN/posts/1650112975066582
#HaftalıkGündemeMalzeme @gamsizm bir ara kullanıyordunuz sanırım?

CyberGhost VPN'e Türkiye'den Erişim Engeli.. Bende diyorum neden girilmiyor..
https://www.facebook.com/cyberghostEN/posts/1650112975066582
#HaftalıkGündemeMalzeme @gamsizm bir ara kullanıyordunuz sanırım?

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1 yıllık premium paket satın almıştım 150 liraya.. Onunla hiç uğraşmak istemedim.
Böyle giderse vpn bağlanmak için bile vpn kullanırız.
@ronniejamesdio OpenVpn yasaklanırsa başka bir çözümün var mı?
@thedeadpixel kendi sunucunda olduğu için yasaklayamazlar openvpn cybetghost gibi bir hizmet değil bir program bir yöntem
@gurkan-atilgan Cyberghost dahil birçok VPN hizmeti OpenVPN kullanıyor. Kökten halletmemeleri için bir neden yok..
@gurkan-atilgan Layer 7
@thedeadpixel cyberghost'un ip ve portlarını biliyorlar, senin kurduğun özel vpnde bunları bilemeyecekleri için kökten halledemezler
kökten halledebilmeleri için ellerinde imkan yok, böyle bir şey mümkün değil çünkü
türksat la görüştüm BTK yaptı diyor da,avea ve vodafone'dan girebiliyorum,işyerinde gene sorun yok,yavaş yavaş mı yapıcaklar ne oluyor belli değil,bloklama bile komedi ülkede.
Ne desek boş.. Karanlığa giriyoruz...
@gurkan-atilgan Açıklama için teşekkürler. O zaman bir imkan olursa ki bunun için bütün Server şirketlerini engellemeleri gerekiyor. O zaman da işler karışır. 🙂
@ronniejamesdio O konulara pek hakim değilim ancak bu gidişle onlarında ustası olacağım.
@thedeadpixel cyberghost v.b. hizmet veren oldukları için ellerinde blok bazında çok sayıda ip oluyor. Ayrıca genelde standart portları kullanıyolar. İSS o ip bloğunu komple engellediğinde çözülmüş oluyo.
Kendi sunucuna kuracağın VPN'de durum böyle değil. Ben şuan istediğim takdirde 443 ve 80 portunu bile VPN olarak kullanabiliyorum. Bu da büyük ölçüde sıradan tek bir sunucuya sıradan normal bir web trafiği gibi gözükeceğin bunun VPN olduğunu anlamaları zor. Anlayabilirler ama onu aşmak için de sahte header v.s. göndermek gibi yollar denenebilir.
Bir şekilde bunu çözdüler ve kişisel VPN'i de engellediler varsayalım. O zaman da her ne kadar performansı düşük olsa da iş görmesi açısından son çare SSH tunneling yaparız. 22 portundan sunucuma bağlıyım üstelik sunucumu yönetmek için buna mecburum. Buna hiçbir şey diyemezler.
Her iki durumda da zaten sunucumla aramdaki iletişimi engellemeleri ne kadar saçma olur?
@thedeadpixel yok bütün server şirketlerini engellemekle uğraşmazlar ülkedeki interneti komple kesmek daha kolay daha yakın 😀
@gurkan-atilgan İşte o yemez. 😀
@gurkan-atilgan ben nordvpn kullanıyorum bütün cihazlara kendi yazılımını yükledim.
Sence Vpn modem üstünden mi daha sağlıklı olur yazılım tabanlı mı
@pcmodtr tercih meselesi biraz o, bütün networkü mü tek bir cihazı mı geçirmek istediğine göre değişir ama bütün cihazlara kurdum diyosun o zaman modemden geçirebilirsin direk tek seferde halletmiş olursun
ha şu var yerel ağımı izlemesinler dersen o zaman her cihaza tek tek kurmak mantıklı ama draytek vardı galiba sende yerel ağına sızmaları zaten pek mümkün değil operatör modemi olmadığı için 😀
@gurkan-atilgan mobil cihazlarda vpn yazılımı daha etkin nere gidersen seninle geliyor ilk tercih sebebim buydu modem destekliyor kursam mı diye öğle bir düşünürüm bazen. Draytek bir ara fiber kutusundan vdsl hizmeti alırken beni çok uğraştırdı neredeyse değiştiriyordum sonra çözdüm.Yerel ağıma kimse giremez unifi usg ye çok güveniyorum. 🙂
Değerli yorumların için teşekkür ederim
@ronniejamesdio Sana ek bir şey soracağım. Adobe Cloud'a giriş yaptım indirdim ve yüklemeye başladım ancak %41 oldu ve 205 hatası verdi. Araştır karıştır derken Güvenlik duvarı kaldır, virus programı kaldır onu kaldır bunu indir falan hiçbir şey etki etmedi. Hatta Windows 10 Pro'nun 2 sürümünü bile Hem Pro N(Avrupa sürümü- Windows Uygulamaları olmadan) hemde Normal Pro olarak kurdum demedim yine aynı hatayı verdi. Ayrıca Windows 7 olan bilgisayarda bile denedim yine aynı hatayı verdi. Bu noktadan sonra ISS'den şüphelenmeye başladım.. Belki de BTK? Sizce?
@ronniejamesdio Adobe bilirsin. Photoshop, Illustrator, Premiere Pro vb. profesyonel yazılımları var. İşte bunların Toplu olarak indirebileceğin bir yazılımı olan Adobe Creative Cloud. Tek tek Photoshop vs falan da indirdim ancak yine aynı hatayı verdi.
@ronniejamesdio Yaklaşık 1 hafta önce sıkıntısız yükleyebilmiştim ama şuan mümkün değil.. Umarım dediğin gibidir hocam. Teşekkürler.
Protonvpn kullanıyorum şimdilik taş gibi
Avira kullanıyordum idare ediyordu oda gitti 3 gün önce