arkadaşlar selamlar,
İntel rapid storage technology nasıl kullanılır? Ben uygulamasını kurdum ama çalıştır vs gibi birşey yazmıyor arayüzde aşağıya ekran görüntüsü paylaşıyorum. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
#akış #TeknoYardım

arkadaşlar selamlar,
İntel rapid storage technology nasıl kullanılır? Ben uygulamasını kurdum ama çalıştır vs gibi birşey yazmıyor arayüzde aşağıya ekran görüntüsü paylaşıyorum. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
#akış #TeknoYardım

Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim laptopta var. Ama kurunca kendisi tanıyor sistemi.
32 gb ssd + 500 gb harddisk var. Ama ssd kısmı depolama bölümünde gözükmüyor. Ayrıca 32 gb’lık diskin varmış gibi kullanamıyorsun. Bu 32’lik ssd’yi normal harddiski desteklemek için kullanıyor. Birnevi hibrit sistem.
@efe şuan kurulu ama hiçbirşey yapmadım kurmak dışında ve bir değişiklik farketmedim acaba hata mı yapıyorum
@byzamane sistem düzgün çalışıyor diyor. Sen kullandıkça oturur sistem.
RAID yapmıyorsanız İntelin en gereksiz yazılımlarından bir taneside RST'dir 🙂 DPC latency değerlerini artırmak dışında bir faydasını görmedim 🙂 sadece bilgisayara takılı depolama birimleri hakkında bilgi almak için bu yazılıma gerek yok. AHCI IDE ATA / ATAPI Denetleyici sürücülerini elle kurulumunu gerçekleştirip bu programı kurmayadabilirsiniz.
Bios'da rapid storage özelliği aktif ise genellikle hibrit sistemlerde SSD hızını en verimli şekilde kullanmaya yarıyor.