Mi6 kullanan varsa yazsın sizinki de böyle soyuldu boyası hemen ? Temmuzda aldım telefonu çok nadir kılıfsiz kullandım. Fotoları 4S ile çektim pek belli olmuyor sanırım. #akış





Mi6 kullanan varsa yazsın sizinki de böyle soyuldu boyası hemen ? Temmuzda aldım telefonu çok nadir kılıfsiz kullandım. Fotoları 4S ile çektim pek belli olmuyor sanırım. #akış





Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Fabrikada çalışıyorum sıcaktan soğuğa geçiyorum zaman zaman ondan olabilir mi ?
Bazıları kutudan soyuk çıkıyormuş ilk zamanlarda,kaplama ile alakalı bir durum olabilir
Bende şans yok öyle bişey varsa bana denk gelmiştir.
@x-slymnyldrm Bir araştrın olmazsa,
Ben de 4 aydır kullanıyorum bir soyulma olmadı.
malzeme dandik ondan 😀
iPhone alsaydın stabil çizilirdi.
😀
Bu ihtimal yüksek