2500 tl gibi bir bütçem var
32 gb lik iphone 7 bana yetmez (swap cihazlarım 128 likleri 3 binden aşşağı değiller)
2350 ye s7 edge mi almalıyım 2500 e xz1 mi karar veremedim
sony samsung iphone den başkabir cihaz almiycağım bu yüzden huawei vb önermeyin
kısacası xz1 mi s7 edge mi karar veremedim biri 10 nm biri 14 nm güncellemelerde s6 ya da güncelleme sunacağın ıaçıklayan samsung bence en az 2 sene daha s7 lere güncelleme verecektir
benim için kamera önemli sony lerin iyi çekmediğini duydum ama sony nin android deneyimi daha çok hoşuma gidiyor bir de sony fanatiğiyim ama s7 edgenin piyasadaki aşşağa yukarı en iyi fotoğrafları çekmesi ve karizması beni cezb ederken usb typec olmaması üzsede görmezden gelebilirim
hangisini tercih etmeliyim bilemedim farkındayım 8890 ile 835 farkının ama son kullanıcıda hissedilir mi bilmiyorum
#akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kamera istiyorsan samsungdan başka bir şansın pek yok hocam. Düşünme fazla. Ben sırf arayüzü için xiaomi alırım mesela şimdi telefon alacak olsam. Sen kamera istiyorsun, çare samsung 🙂
yilbasi indirimleri ile samsung istedigin icinde s8 serisine gelecek indirimle onu almani öneririm.
s7 nispeten eskidi artik halen iyi telefon olsada, yilbasi indirimlerinden sonra tekrar dusunursun
2700 e kadar çıkabilirim o fiyattaki bütün sahibinden ilanlarını aradım hepsi kalmadı diyor belliki piyasa yükseltme amaçlı koyulmuş ilanlar o fiyata nerden alabilirim acaba bulsam s8 alırım sevdiğimden değil almışken yenisini alalım 🙂
@pqonerme bekle, yilbasi indirimlerindan s8 alamazsan bile s7 fiyatini uygun bulursun
S7 Edge
Ekran yanmasi sorunuda var ve app yukledin diye garanti disina cikariyorlar
genede gönlüm samsung al diyor aklım sony diyor çerveleri olmasa yada diyaframı 1.8-1.7 filan olsa direk alırım katlanırım o performans için çerçevelere ama tipi ve kamerası beni çok itiyor
bende ederim ama o fiyata nerde 3k dan aşşağa yok