Ne bitcoinmiş arkadaş . Akış çöplüğe döndü.
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Akış dünya gündemi ile aynı seyirde devam ediyor. Gündem ne? Bitcoin. E problem nedir? Apple etkinliği olunca Apple'la dolar bu kadar basit.
Atladığına göre haklılıgım ortada. Dakika başı durum girmek nedir. Bu yaptığın sana normal geliyorsa ciddi sıkıntıların var demektir... Çöp paylaşımlanrını görmek istemiyorum bu kadar basit...
Benim gündemde Reza var 😀 Çok eğlenceli geçiyor bu akşam sayesinde.
Engelle geç boşver 😀 Bir adam paradan başka muhabbet bilmiyorsa benim onla bir işim olmaz 😀
Acayip insanlar dolu. Çok halt biliyormuş gibi millete akıl veriyor bide. Yazık günah milletin parasına.
Kendi çöplüğüne git o halde.
Sen kimsin la keko. Kimi nerden kovuyon. Yeni hesap açıp gelmişsin bide.
İki gündür benimde dikkatimi çekti ne gereksiz paylaşımlar var ya tamam konu btc ama mesenger gibi durum girilmeye başlandı adam akıllı paylaşımlarda bunlar yüzünden arada kaynıyor bakmadan geçiyoruz.
Aynen öyle