çektiğim 1-2 fotoğraf, çoğunlukla polonya. çek cumhuriyetinden bir ve ülkemizden de the land of legends var. iphone se ile çekildiler.. #akış #OtoSeyir
tam boyutta şurada bulabilirsiniz;
https://apple-yigit-jack.deviantart.com/







çektiğim 1-2 fotoğraf, çoğunlukla polonya. çek cumhuriyetinden bir ve ülkemizden de the land of legends var. iphone se ile çekildiler.. #akış #OtoSeyir
tam boyutta şurada bulabilirsiniz;
https://apple-yigit-jack.deviantart.com/







Son bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
A45 efsaneymiş :O
S65 hocam, gerisi hikaye..
@applejack Hatchback seviyorum ben 🙁
Abi adamların memleketleri ne kadar güzel ne kadar düzenli tertipli yahu neden bizde böyle değil 🙁
şöyle yurtdışına gidip fotoğraf paylaşıyorsunuzya çok imreniyorum.bende gitmek isterdim ama işte.. bu arada fotoğraflar çok güzel.
benimde normalde imkanım olacağını sanmıyorum, üniversitenin erasmus programıyla buralardayım
Başım döndü bakarken. 🙂
gerçek hocam, Krzywy Domek, Sopot diye aratırsanız çıkacaktır. gerçekte görünce bile insan inanamıyor ama çok güzel yapmış adamlar
S65 hocam lütfen, 65 varken 63'e binmez bunlar 😀
ben onu efekt sandım :DDD