Arkadaşlar yeğenime bimden piranha tablet almıştık bu gün bir gördüm bu halde!
Rezalet çocuk tableti bu halde patşasa ne olacaktı fişi yok ne yapılabilir ?
#akış #TeknoYardım #Piranha





Arkadaşlar yeğenime bimden piranha tablet almıştık bu gün bir gördüm bu halde!
Rezalet çocuk tableti bu halde patşasa ne olacaktı fişi yok ne yapılabilir ?
#akış #TeknoYardım #Piranha





Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Off, geçmiş olsun.
İlk fotğraftan anlaşılmıyor durum.
"sanırım pepe ye özel gıcığı var beyfendinin" dedim 😃
Geçmiş olsun bu arada
😂 yok be ne isticem gariban çocuktan 😂
O durumda bile yanabilir , patlayabilir. Güvenli bir yerde tutun. Evde o halde kalırsa yangına sebeb olabilir.
Anında çöpe atın. Evde tutmayın sakın!
Çöpe at. Cihazdan daha fazla fiyat çıkrtacaktır servis.
İyide pili ben mi ürettim ?
@kizilsakal Pirhana'dan bahsediyoruz. Ucuz etin yahnisi olayı. Nereleri garanti kapsamına sokmadılarını gördüm. 500 TL lik telefonun dokunmatiğine 600 lira çektiklerini gördüm. Daha sayabilirim.
@zmuratk haklısında devletin kontrol etmesi
Gereken şeyler bunlar ben elime kalem kağıt alıp firma denetleyemem akşam yansa gece evde yangın çıkarsa biz ölsek onca cana ne olcak ? Demekki kamuda bunları denetlemesi gereken sistem çalışmıyor !
@kizilsakal Çalışsada cezalar caydırıcı değil.
Rezillik, arkasına pepe koyup çocuk tableti diye sat ama kalitesiz batarya tak ve güvenlik önlemi olmasın.
Sorun bu işte ben attım bunu gittim başka aldım ama binlerce satıldı ve belkide birinin evi yandı bu sebebten bizde adam gibi inceleme yapan yok olay sonrası tesadüfimi yaşıyoruz
pil sismis ve gidin geri verin paranizi alin
Ablama fişini verdim bulamıyor maalesef