GTA V'de türkçe yama kurduğumdan dolayı online moduna giremiyorum değiştirilmiş dosyalar ile girmeye çalışıyorsunuz hikaye moduna geri dönün diyor ama ben türkçe yama ile oynamak istiyorum ne yapmalıyım ?
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😂
Oynayamazsın.
oynayan kişiler var ama bildiğim kadarıyla
@denizcsanli Oynanabilmesi onu oyun kuralları içine sokmuyor.
Ben1 yıl önce flan tr yama kurulu girmiştim online a . Ama tr yama online kısmı kapsamıyor hem de saçma yazım hataları hataları(bazı yerlerde kutucuk gibi yazılar oluyor), oyun da buglar yapıyor. Onun için uğraşmana değmez
indirdiğim yerde online kısmını da kapsıyor diyordu. Fazla sıkıntı değil ya nasıl girebilirim ben ?
@denizcsanli dediğim gibi 1 yıl önceydi benimki. O zamandan bu zamana bir sürü yama geldi. Muhtemelen engellemişlerdir
Single bitirdikten sonra altyaziyi kaldirip online oyna
single ı zaten 1 yıl önce bitirmiştim ama şu an tekrar oynayasım geldi ikisini aynı anda oynayacağım o yüzden kaldırmıyorum
mods klasörünün adını değiştirip yamayı devre dışı bıraktım fakat gene girmiyor online moda. İlla tamamen silmem mi gerekiyor anlamadım.
Oyunun klasöründe open IV programının muhakkak bir dosyası kalmış.
@mmy-headshot hepsi duruyor hiçbirini silmedim ki zaten. İlla silmem mi gerekiyor onu sordum zaten ben.
@denizcsanli dinput.dll gibi bir dosya var sanırım onu silmen lazım silmeden önce yedeğini al.