50tl-100tl arasındasakal için tıraş makinesi önerir misiniz? Kriterler; sıfır almalı, tek tıraşta şarjı bitmemeli, şarjda çalışabilmeli.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Takip
philips makineler iyi oluyor, 3-4 sene götürmüştü eski makinem.
Motor gucu nasil hocam. Takilma yapiyor mu. Bende su an mevcut philips var 150ye almistim. Resmen sakalimi cekiyor.
@blackhat tesekkurler
Makineler sinek kaydı tıraşta iyi değil, özellikle böyle düşük bütçeyle ama bir kaç mm sakal bırakacaksanız o paraya makine bulunur.
Biraz kalsa olur çok problem değil
@vuralt62 biraz kalmasından ziyade çekme ve kesme sorunları oluyor ucuz makinelerde. Korkarak tıraş oluyor insan.
@arandur ben 55 e remigthon aldım tek sıkıntısı batarya.
@vuralt62 nasıl yani, 55 tl'lik makine sinekkaydı tıraş mı yapıyor?
@arandur 0 ucu ile evet
@vuralt62 kaç dk sürüyor sinekkaydı tıraş?
@arandur ucu çok küçük uzun sürüyor. Ben sadece sakal üstü kılları alıyorum kurt adam olmamak içn