Bu SwiftKey'i kullanmayacağım artık. Burada da bahsedilen özellikle uzun sayfalarda kilitlenme yapıyor diye Gboard kullanmaya başladım, hiç sorun yok. Denemek için SwiftKey'e döndüm, bir iki cümle yazdım başladı kasmaya, donmaya. Tekrar Gboard'a döndüm o da kastı. SwiftKey'i ayarlardan durdurdum Gboard da düzeldi. Microsoft'un aldığı her şey mi zamanla bozulur arkadaş.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gboard aratmıyor zaten, başta zor geldi ama alışmaya başladım. Bir tek ok tuşlarını arıyorum, ayarlarda böyle bir seçenek bulamadım.
@brave Bunu denemiştim de olmamıştı nedense, şimdi yine baktım oldu 🙂 Teşekkürler.
Gboard gerçekten daha iyi. Tahminleri de daha başarılı.
Tahminlerinden vazgeçemediğim için ios'te de kullanıyorum. Gayet sorunsuz çalışıyor.
@zirkenyum bir defasinda Swiftkey kullanmak istemis, Grisna yazacagi yerde "God save America" yazmis ondan sonra kendisine Go Home Yankee demisler ve bir daha asla Microsoft kullanmamis.
Boyle bir aniymis iste 😂
Klavyenin en sade halini sevdigim icin bu tur programlari hic kullanmadim. Ozellikle su kelime tahmin etme olayi benim icin rezalet.
Yıllarca touchpal kullandım ama reklamların suyunu çıkardılar. 3-5 aydırda gboard kullanıyorum. 10 üzerinden 10 olmasada 10 üzerinden 9,5 alır benden. Ayrıca bu kullanıcı sayısı fazlalaşınca reklama boğulan, kendine alakasız özellikler ekleten uygulamalara kıl oluyorum. Ya senin işin klavye sanane hızlı şarjdan, senin işin dosya yöneticiliği sanane cpu ısınmasından. Swiftkeyde şimdiye kadar 40 kere denemişimdir herhalde ama hiç ısınamadığım için hiç aktif kullanmadım.
Hello, gboard has translation features too!
Doğru çevirdimi acaba 😃