Bu gün tanıtımı yapılacak Note 8'ye LG'den gönderme. (Sanki bu yıl muhteşem telefonlar çıkartmış gibi bunları yapıyorlar ya, şaşıyorum..)
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Reklam olarak çok güzel ve yaratıcı ama LG kendini ne görüyor nasıl görüyor bilemiyorum 🙂
Reklam çok başarılı. LG değil.
G5' in de reklamı güzeldi kendisi değil.Telefon işini bırakıp reklam işine mi girseler ?