Arkadaşlar merhaba, Moba olayına hiç ısınamadım, çok boş vaktim var, MMORPG oynamak istiyorum. Wow account'umu aktif ettim 15 gün içerisinde sıkıldım ilk kez bir Wow pakedinden. Açıkcası open world pvp arıyordum ancak araştırdığım tüm oyunlar Kore MMORPG'leri çıktı ve hile, p2w gibi olaylar çok abartı. Haketse oyun ödeme yapabilirim sorun yok. Şimdi Albion Online Beta'dan çıktı sanırım. Var mı oynayan? Tavsiye eder misiniz? Gelecek vaadediyor mu? Farm, craft, pvp, pve kısımları nasıl? Bilgi verebilecek olanlara teşekkürler. #Oyun #AlbionOnline #akış
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Metin2'den daha kral mmoprg yok. Grafikleri vs oldukça kötü ama o eski oyunculardansanız grafik umurunuzda olmuyor 🙂
Hocam Ko, Metin2 felan gibi oyunları oynayacak enerjim yok artık. Çok kötü yönetiyorlar oyunları.
Hileci kaynıyor o oyun.
300 saate yakın oynadım, sandbox mmorpg arıyorum açıkcası.
Ben de Metin 2 öneririm aşırı az internet yiyor. Ha emeğiniz hertürlü çöp olacak ama güzel vakit geçirtir 🙂
Conan exiles'a bir bak.
Albion hakkında bilgi almak istemiştim ama 🙂
Daha yeni çıktı ve pek bilinmiyor , buralarda oynayan bulman zor şu an
https://mmos.com/review/albion-online
Hocam ilk çıktığında aldım Teso'yu. Ek paketlerine girişmedim 30 level'a kadar bir karakter kasıp sıkılıp bırakmıştık arkadaşlarla, tekrardan bir bakacağım açıkcası. TES hayranıyım bende ama sanırım MMORPG konusu farklı bir olay.