Arkadaşlar merhaba, Moba olayına hiç ısınamadım, çok boş vaktim var, MMORPG oynamak istiyorum. Wow account'umu aktif ettim 15 gün içerisinde sıkıldım ilk kez bir Wow pakedinden. Açıkcası open world pvp arıyordum ancak araştırdığım tüm oyunlar Kore MMORPG'leri çıktı ve hile, p2w gibi olaylar çok abartı. Haketse oyun ödeme yapabilirim sorun yok. Şimdi Albion Online Beta'dan çıktı sanırım. Var mı oynayan? Tavsiye eder misiniz? Gelecek vaadediyor mu? Farm, craft, pvp, pve kısımları nasıl? Bilgi verebilecek olanlara teşekkürler. #Oyun #AlbionOnline #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap