Yaş geldi geçiyor artık evlenme zamanımda gelmişti. Bir hayırlı olsununuzu alırım. 🙂 #1Nisan

Yaş geldi geçiyor artık evlenme zamanımda gelmişti. Bir hayırlı olsununuzu alırım. 🙂 #1Nisan

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende 40 yılda bir evlenecek olanlardanım nasip olursa 🙂 ,mutluluklar dilerim.
hayırlı olsun. hayatta eşini bulmak zordur, Umarım ki ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşarsınız.
Hayırlı olsun. Mutluluklar dilerim 🙂
Öncelikle güzel dilekleriniz için teşekkür ederim ama bugün 1 NİSAN 😀 Bu güzel dileklerinizi ilerideki evliliğim için üzerime alınıyorum teşekkürler. 🙂 Daha 1 hafta önce 20. yaşıma girdim @korkut @waterfallll @hanifipayam @sezers @kumbarac1 @likeable1 @limonlusoda
Geçen senede yapmıştım 🙂 https://teknoseyir.com/durum/480451
Evlenmezsen olmaz artık laf ağızdan çıktı bir kere 😀 onca hayırlı olsun boşa gidemez !!
Gereken cevabı vermeleri için sıramı diğerlerine bırakıyorum. 😂
Güzel şaka diye beğenmiştim 😀
😂
olsun ben tarihe not düşmüş olayım 🙂
Yaş geçiyor dediğin yaş daha kaç ki 😀 Öğrenci değil misin sen 😀
1 nisan keki olduk 🙂
Hayırlı olsun Mutluluklar dileriz
Teşekkürler ama… https://teknoseyir.com/durum/671034#comment-2592850 😀
ulen bide atlamış millet 😀
Teşekkürler ama... https://teknoseyir.com/durum/671034#comment-2592850 😀
1 Nisan şakası mı dimedim değil.
game over.