Note 4 te şarj %15 in altına düşünce telefon sapıtıyor menüyü açarken bile kasıyor.Buna ne yapmak lazım?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yeni güncelleme sonrası mı, böyle oldu?
Sorun son 1 ayda olmaya başladı
güç tasarrufu modlarını kurcalayın
Satıcam Motorola g5 plus u bekliyorum
walla ben note 4 ü çok beğeniyorum 😀
Zenfone 5 ten sonra güzel gibiydi note 4 ama sonra bozdu.Sanırım Samsung dan uzun bir süre uzak kalacağım
@altiplus bence ona sammobile dan yurt dışı rom atın.
yurt dışında snapdragon işlemci var sorun çıkarabilir
@altiplus modele göre arıyorsun avrupa da exynos var
Bİ deneyim teşekkürler
Bendede aynı sorun vardı hızlı şarj özelliği bataryayı bitiriyor.Yeni batarya alın geçici olarak marketten battery calibration(yapımcısı nêma yeşil android simgeli)deneyebilirsiniz bu çözüm ne kadar etkili onu bilmiyorum.