İçerenköy'de oturuyorum, teknoseyir ofisine bir ziyaret düşünüyorum. Çat kapı gitmek olmaz, baklava alıp gideceğim. Benimle gelmek isteyen varsa beklerim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap