İçerenköy'de oturuyorum, teknoseyir ofisine bir ziyaret düşünüyorum. Çat kapı gitmek olmaz, baklava alıp gideceğim. Benimle gelmek isteyen varsa beklerim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 180 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eli boş gitmek manasında demek istemiş sanırım
vakitlerini almak istemem, baklava biraz bunun bedeli oluyor 🙂
@onurgirgin94
Biraz ucuz olmadı mı 😀 😀
Hani bir ara böyle şeyler vardı. Ünlülerle yemek yemek. İşte saati bilmem kaç bin dolar.
😀 😀
intel 8. nesil işlemci alıp teste mi götüreyim ne yapayım 😀
Ben orasini bilmiyorum. Sadece işin espirisini yaptım. 🙂
Bence haberli gitmek lazım. Hamdi Bey'e ulaşın özelden, kaç arkadaş geleceğinizi ve saat kaçta orada olacağınızı söyleyin derim. Ziyaretin de kısa olanı makbuldür.
ne kadar mazur görulmeye calisilsada pek uygun olmaz. Her takipciye 5 dakika bile ayiracak olsalar inceleme yapmaya zaman kalmaz. ama baklavada iyimis, fistikli mi cevizli mi?
yaş günü üzerinden bir etkinlik yapılabilir, öyle ecnebi memleketlerde yapılan parti kabul olmaz. Hakikisini düzenlemek gerekir, ve tabii kısa olanı makbuldür. Herkesin vakti kıymetli 🙂
hamdi bey'e söylersen börek açar. çok hamarattır.