Idefix sınıfta kaldı. Babil.com ile birlikte bir daha anasayfasına bile girmeyeceğim mağazalar arasına eklendi. 4 gündür hazırlanıyor olarak görünen sipariş için müşteri hizmetlerini aradım. Hepsinin tedariği bekleniyor dedi. Ne tedarikmiş arkadaş. Amazon'dan hızlı kargo istesem daha çabuk gelir. Sipariş üzerine kitapları tekrar mı basıyorsunuz yani anlamadım. 8 kitabın 8'i de ellerinde yok. Minimum gönderme süresi 5 iş günü dedi 😀 33 gün yasal süre falan zırvaladılar. Demekki vereceksin parasını, en pahalı neresi satıyorsa oradan alacaksın kitapları. Bi de telefonda bekletti süreci hızlandırmak için kayıt oluşturuyorum dedi 😀 Yarına kadar verdiler verdiler, vermezlerse iptal ediicem siparişi. Bunların keyfine kalırsak 33 gün bekleriz
Edit: babil.com rezilliğini de şuraya koyayım: https://www.sikayetvar.com/babilcom-2-gundur-paketlendi-yazan-siparis-kargoya-verilmedi
Hangi sitelerden memnunsun?
Kitapyurdu. En azından tedarik süresini yazıyorlar. Bir de hepsiburadanın aynı gün hızlı kargo gönderileri.
Binlerce çeşit kitabı aynı anda kendi depolarında stokta tutamamaları normal aslında ama bekleme süresi max 2-3 gün olmalı
8 kitaptan en azından biri depoda olurdu 🙂 Zaten birkaçı popüler kitaplar. Hepsiburada'da aynı gün kargoydu mesela. Keşke oradan alsaydım, pahalı diye almadım. Her kitapta 2-3 lira oynuyodu. Bunalrın kesin kendi depoları falan yoktur. Tedarik süresini falan yazmamalarından anlamalıydım. Hayır yani tamam ellerinde yoktur eyvallah tedariği Japonya'dan mı yapıyorlar? İstanbul içindeki bir depodan gelecek altıüstü. İşlerini düzgün yapsalar bunların tedarik dediği şey birkaç saatlik mesele. Amazon'dan hızlı kargoyla istesem 3 günde geliyor Amerika'dan buraya kargolar.
ben genelde memnunum oradan da bakıcaksın iki üç gün içinde kargolanmıyor iptal ediceksin ama en kesin yolu üç beş lira fazla verip stokta olanları satan yerden almak ikinci siparişim bugün geldi 2. günde :D:D:D aynı gün kargo parası neyse verip alacaksın en temizi
Hocam yukarıda babil.com linki var. Zamanında orada stoktan hemen teslim diye sipariş verdim, 1 hafta sonra geldi kitaplar. Bir de mahalle esnafı gibi bugün gelicek yarın gelicek diye oyaladılar. 4 gün hergün telefon açıyorum, bugün kargoya verilecek diyorlar günün sonunda vermiyorlar 😀 Hızlı kargo olayına da güvenemiyorsun. Artık hepsiburada ve kitapyurdundan alırım yapacak birşey yok. Zaten bunlar muhtemelen yarın da vermezler, iptal ettiririm bende napalım
Doğan grubunun elini attığı her şeyden koşarak uzaklaşırım.
aralık ayında babil enpara kampanyası vardı %50 iade sipariş oluştururken hopi kampanyasıda çıktı 5 tl veriyordu onuda onayladım enpara başkakampanya ile birleşmiyormuş müşteri hizmetlerinden aradılar enparayla almışsınız ama hopi kamp. katıdığınız için iade olmaz isterseniz iptal edelim diye onayladım. 2 saate parayı geri yatırdılar tekrar aldım. ben açıkçası bu ilgiden memnun kadım hiçbir zorunluluğu yokken arayıp bilgi verdiler. tam hatırlamıyorum ama 2-3 güne kargo yollandı. şahsım adına söyliyim 2 günde 3 günde yollanmış farketmez hemen elinde istiyorsan 3-5 fazla vericen gidip dükkandan alıcan.
@tolgahan22 Ben de şahsım adına söylüyorum arayan kişiye "33 gün yasal süresi var" denmez 🙂 Bunun anlamı "33 günde ne zaman istersek o zaman göndeririz". Aradığın kitapları dışarıda dükkanda bulamıyosun. Popüler kitaplar oluyor. Bir de bilimle ilgili kitaplar arıyosan hayatta bulamazsın. Diğer siteler 2-3 günde tedarik edebiliyosa sen de edeceksin. En kötüsü tedarik süresini söyleyeceksin. Karambole mi yapılıyor bu tedarikler? Ta Amazon'dan birşey istiyorsun adamlar sana ne zaman ulaşacağını bile söylüyorlar. Bugüne kadar şaştığına da şahit olmadım. Ben bugüne kadar yaptığım hiçbir alışverişte müşteri hizmetlerinden "tedarik süresine dair hiçbir şey söyleyemem, 33 gün süremiz var" lafını duymadım. Bundan sonra da duymam. Ha sana iyisi denk gelmiş, bana da kötüsü denk geldi. babil.com olayında da, sipariş vermeden önce burada sordum, memnun olanlar ağırlıktaydı. Ama adamlar stoktan hemen teslim yazan ürünleri 1 haftada yolladılar. 4 gün üstüste aradım her seferinde bugün yolluyoruz diyorlar ama yollamıyorlar. Mahalle esnafı sanki. Bu da aynı. Bir alışverişte bir müşteriye düzgün davranıyosan diğerine de davranacaksın. İşini arasıra düzgün yapmak seni düzgün bir firma yapmaz.
@tolgahan22 @mamimami @cnkr @blackmamba @ucustakipilot Adamlara bir laf ezberletmişler, hepsi aynı şeyi söylüyor. 33 gün yasal süresi var.. İptal ettirdim. Bunların keyfini beklersek.. Şu Amazon Türkiye'ye gelse de kurtulsak.. Çalışanları Türk olmayacak ama..
amazon gelse de vergilerle felan ayni olur diger yerlerle ama musteri memnuniyeti anlaminda takla attirir piysaya keske gelse
@cnkr Amazon.de Türkiye için türk müşteri hizmetleri temsilcileri almış, onlara işi düşenler memnun kalmıyorlar 😀 O yüzden Amazon Türkiye'ye gelse bile çalışanlarının Türk olmaması lazım 😀
@protego evet müşteri memnuniyeti .com a göre baya gerilerde türk servisi kısmı için :D:D:D